Mitt födelsedagsfirande.

I lördags firade vi min 20-årsdag i efterskott med mammas släkt. Eftersom det var så fint väder, en septemberdag som kändes som en sommardag, så började vi med att grilla.
 
Efter mat (med en paus mellan såklart) blev det kaffe och jordgubbstårta (har börjat gilla tårta mer och mer faktiskt, förut var det blä men nu så är det ändå rätt gott). Drack kaffet ur min nya muminmugg som jag fick av mamma.
 
Glatt födelsedagsbarn, inte längre tonåring. För den som är intresserad av vad jag fick för presenter förresten så kan jag berätta det. Fick flytta-hemifrån saker, världens mjukaste täcke, muminmuggen (love it), en massa chokladtryfflar (min familj känner mig så väl), nytt (större) minneskort till min systemkamera, pengar (som gick till vinterjacka och vinterkängor), valfri konsert+hotellvistelse och lite småsaker utöver det.
 
Choklaaaaad (de som inte är uppätna ännu)!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0