27 april.

Jag är på andra sidan av tunneln! Omtentan är gjord (i fredags) och jag håller tummarna för ett G, mer kan jag inte göra för tillfället. Skulle det bli underkänt, ja, då tar jag det då.
 
Idag var jag förbi hos polisen och fixade nytt pass (så att jag kan flyga över till England i sommar), sedan gick jag och mamma en runda på stan då hon var ledig idag och jag inte hade någon föreläsning (eh, jag ljög där, men alla föreläsningar på den kursen finns inspelade, så man kan se dem så istället). Ångrar inte för en sekund att jag inte åkte in till universitetet, för fin dag för att sitta inne på. Och en himla fin mamma-dotter dag blev det också. På en vanlig måndag sådär.
 
Fick med detta set hem, oops. Materialistisk kärlek!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0