klick!!


Nya kameran!

Idag blev det stan med mamma på förmiddagen. Kom hem med en tröja och ring från h&m, jeans från jon&jonna och en systemkamera, hihi! Hade egentligen inte tänkt att köpa kamera idag men jag kände att det var den jag ville ha så köpte den, Canon EOS 450D blev det =) På eftermiddagen kom Anton hit och så satt vi och spelade Modern Warfare 2 i flera timmar. Vi fick lite damp på en bana och fick köra om den x antal gånger, hehe. Sen nu på kvällen så tittade jag och mamma på Harry Potter and the half-blood prince, såg den på bio i somras och den var lika bra nu! Jag längtar tills den(eller de, den sista blev ju uppdelad i två, hihi) sista kommer ut, har läst böckerna så vet ju redan hur det kommer sluta men det kommer bli spännande att se det på film =)
pussar♥


Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0