It doesn't matter what you see. I know I could never be someone that looks like you. It doesn't matter what you say. I know I could never face someone that could sound like you.



Idag så var det friluftsdag "istället" för skola. Jag och Anton var först i Stråhallen och hade minigolf, som vi inte körde så värst seriöst, hehe. Efter det sen så hade vi bowling. Första gången som jag spela, någonsin! Fick Strike några gånger i alla fall men annars gick det inte så bra, fast tog det inte på så stort allvar, hade bara kul helt enkelt. Sen jag kom hem så har jag inte gjort så värst mycket. Var med mamma och handla nyss, och som alltid när jag följer med slinker det ner något extra i korgen. Två filmer blev det, som jag ville ha - The Departed och Underworld. Såg den förstnämnda för ett par månader sen på tv och gillade den, och den andra har jag på datorn men går inte att titta på längre. Snyft, jag som gillar den filmen. Så de fick följa med hem, hehe! Har inte orkat lägga in bilderna på slingorna från kameran, så det får bli imorgon istället =)

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0