You may be a dark knight. But it doesn't matter - In my eyes you shine so bright like we are on the sun.

Studiedag! Mår bättre idag än vad jag gjorde igår, har bara huvudvärken kvar. Men jag tog det ändå bara lungt, orkade inte vara med någon. Har fixat lite på mammas dator(Hon fick en ny igår! Så nu behöver hon inte låna min längre, hehe)och tittat på tv bara. Sen när mamma kom hem så åkte vi och köpte en DVD till mig, min gick ju sönder förra veckan. Den som jag köpte nu kan även spela upp divX skivor, vilket min förra inte kunde. Men den var ju från stenåldern, hehe, nej, men den hade några år på nacken. Nu ska jag se på One Tree Hill och ta något och äta, är jättehungrig!


Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0