I skugGan av värMen.



Nu är min dator tillbaka! Var och hämtade den på ABC Data i eftermiddags. De kunde inte hitta något fel på den så jag antar att när min bror tog bort damm på fläkten dagen innan vi lämnade in den så hjälpte det, och det var ju bra. För min garanti gick ut idag, ironiskt nog, hehe. Att jag inte har haft datorn har varit en av anledningarna till varför jag inte bloggat, har ju faktiskt kunnat använda mammas dator, men jag har haft mycket att göra med skolan så kände att jag inte orkade...

Jag spelade in en svensk film igår på canal+ som hette I skuggan av värmen som jag tog tid att kolla på idag. Den var faktiskt förvånande bra! Handlar om en tjej som heter Eva som träffar Erik och de blir kära. Han är polis och hon är heroinmissbrukare, och hon försöker dölja det från honom så länge hon kan. Klart sevärd(jag är inte så förtjust i svenska filmer, men denna var faktiskt riktigt gripande)! Filmen är baserad på en självbiografisk roman med samma titel som jag tror jag ska ta och läsa...

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0