One liFe ends, aNother beGins.


Stockholm i torsdags var riktigt kul, förutom bussresan dit som var otroligt tråkig(bussresan hem däremot var rätt okej, såg på film, så tiden gick fortare, hehe). Fick inte med mig hem så värst mycket. Men en James Dean(!!) t-shirt och en KIZZ t-shirt har flyttat in i min garderob i alla fall, hihi.

Valborg igår spenderades med några kompisar vid Nobels herrgård, kollade på brasan och sånt, sen åkte jag hem. Då kollade jag, min mamma och min bror på Avatar. Den filmen är helt underbar! Dock så somnade jag någon gång under filmen så jag ska se klart den nu, hehe, fast jag vet ju redan hur den slutar eftersom jag såg den i vintras på bio ;)

Jag gillar denna låt som är soundtrack till filmen; Leona Lewis - I See You, fin låt!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0