25 december.

Julaftonen igår var riktigt bra. Vi åt julmat (som jag dock inte är ett så stort fan av, men det hör till julen) sedan var det dags för Kalle Anka (en tradition som skulle kännas konstig att skippa) och efter det så öppnade vi julklappar (fick bla. böcker, kläder, parfym, pengar), drack glögg (läs: drack kaffe), spelade "På Spåret" och mumsade i mig smörkola, chokladfudge & rocky road. Det var väl ungefär min jul, så som den ska vara helt enkelt. Att bara umgås och ha det trevligt med familjen.

 

I förmiddags bytte Rebecca och jag julklappar, jag fick en mugg som hon designat själv med oss på, jättefin! Sedan kom pappa och hämtade mig och min bror, så nu ska vi stanna här i några dagar. Har bara tagit det lungt idag: spelat "På Spåret" och kollat på film är väl det vi har gjort. Imorgon ska jag dra ut på mellandagsrean och se om jag hittar något. Ska i alla fall åka till Mediamarkt, eller någon annan elektronikaffär, någon dag och köpa ett hemmabiosystem till min TV.


Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0