6 mars.

En lektion klockan halv tio (den sista bokdiskussionen om Gullivers resor, s-k-ö-n-t) och en lektion klockan tre, så såg mitt schema ut idag. Inte en jobbig skoldag alltså, men jag var ändå hur trött som helst på båda, haha. Men det var inte det som jag tänkte berätta om, jag tänkte berätta om en ny serie (och nu tänker ni säkert - ännu en?) som jag börjat kolla på. Den går på måndagar klockan 21 på TV3, Smash heter den. Vet inte ännu riktigt vad jag tycker om den, men att beskriva den kortfattat skulle jag säga att den är som en vuxen version av Glee. Här kan ni läsa om serien (ett stort plus att de gör en musikal om Marilyn i serien).
 
Update: ingen serie som jag kommer att fortsätta titta på, den lovade mycket, men nej, den var inte så intressant. Glee är mycket bättre enligt mig.
Trackback
RSS 2.0