The Mortal Instruments | City of Bones

Förra veckan berättade jag att jag fick boken City of Bones i födelsedagspresent. Den handlar om shadowhunters, demoner och andra övernaturliga saker.
 
Jag började att läsa den nu i veckan och läste ut den igår och jag kan säga att den hamnar definitivt bland mina favoriter (det känns som att jag skriver det om varje bok som jag läser, men jag brukar oftast bara läsa sådana böcker som jag vet att jag kommer att gilla och ibland om det är någon dålig bok så väljer jag att inte skriva om den här på bloggen). Fasen vad bra den var! Jag måste ta och beställa hem uppföljaren - City of Ashes. Vill. Läsa. Nu.
 
Förresten så håller City of Bones på att bli film, den kommer ut på bio i augusti nästa år. Vet inte riktigt vad jag tyckte om valet av skådespelare, vissa gillade jag och andra inte, men det blir nog bra när man väl ser filmen.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0