29 augusti.

Sitter och för över serier till min laptop. Bunkrar upp med serier som Supernatural, Hart of Dixie, Pretty Little Liars (som jag tyvärr har fått spoilat för mig vem som är A, eller i alla fall den som sägs vara A), Person of Interest, Arrow, 90210 och så vidare - vet ju inte riktigt hur det är med TV:n i Liverpool. Nu låter det som att jag ska titta på TV hela dagarna, men det ska jag ju självklart inte, men när jag inte har någonting att göra vill jag gärna slå på någon serie och titta på.
 
Förutom att föra över serier så har jag även varit med Anton(klanton) idag. Tänk att jag snart inte kommer se honom på tre månader. Min kompanjon. Känns väldigt konstigt att inte ha honom med mig i skolan. Vi har ju gått i samma klass sedan sexårs (förutom sjuan och åttan) och på gymnasiet har vi alltid suttit bredvid varandra (förutom de gånger då vi inte hamnat i samma grupp på grupp-arbeten). Tack och lov för Skype!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0