A fish in the lake.

Igår så var jag ute och fiskade tillsammans med några vänner.
 
Närmare bestämt Stefan, Madeleine och Anton.
 
Jag (och de andra också) fiskade med både kastpö och bottenmet. En av oss var det som fick fisk. Det var inte jag dock, utan Anton. Det fick han dessutom en inte så lång stund efter att vi kommit dit.
 
Jag var osminkad dagen till ära, med håret i en inbakad fläta (jag är inte skallig som det ser ut på bilden) och med en keps som hade en bunden fluga på sig. Man kan ju inte fiska utan keps, säger jag som fiskade för typ andra gången i mitt liv.
 
Vi grillade korv. Och jag fixade s'mores efter maten (kex, grillad marshmallow och en chokladbit). Mums!
 
Vädret växlade mellan soligt och molnigt, tills det började regna framåt kvällen. När regnet till slut öste ner och åskan kom bredvid oss så åkte vi därifrån. Vi skulle dock ha stannat längre om det lilla vindskyddet varit ledigt.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0