Skola och Oscarsgala.

Första skoldagen efter lovet. Två lektioner + slutade vid halv elva = inte så jobbig första dag. När jag kom hem tittade jag på Oscarsgalan som visades inatt. Den enda filmen som jag faktiskt sett av de nominerade var Skyfall (Adele vann bästa låt!), men jag vill gärna se Django Unchained, Silver Linings Playbook, Zero Dark Thirty och Argo. Riktigt roligt att Jennifer Lawrence vann en Oscar för bästa kvinnliga skådespelerska, jag tycker att hon är en oerhört duktig skådis (en av anledningarna till varför jag vill se SLP). Jag tyckte att Seth MacFarlane var en bra värd för årets gala (mycket bättre än förra årets), men jag hoppas att det är någon eller några tjejor som är värdar nästa år, det skulle vara roligt. Det som jag kunde ha levt utan var Filip & Fredrik som kommenterade galan emellanåt, är inte ett större fan av dem...

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0