22 november.

Freeeedag - gud så skönt! Har hunnit med en lektion i skolan samt städat mitt rum, ska tvätta senare också (har dock inga mynt just nu så måste växla). Nu måste ni ju undra lite varför jag städar och tvättar på en fredag och då kan jag berätta en superduperbra nyhet för er som jag fick veta i onsdags. Maria kommer och hälsar på mig! Hon kommer hit sent ikväll (vid midnatt) och stannar till på onsdag. Ska bli så himla roligt att få träffa henne igen, har ju gått mer än en månad (tiden går alldeles för fort) sedan hon lämnade Liverpool!
 
Innan hon kommer hit ska jag och Diane (möjligtvis någon mer/några fler) till Sefton Park och gå runt lite. Ska bland annat spana in Palm House som är väldigt vackert och populärt för bröllop. Ska ta bilder så ska ni få se sedan!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0