6 november.

I am alive. Ifall ni undrade liksom. Har bara haft fullt upp, så det är därför jag inte bloggat sedan i söndags. Det jag har gjort förutom att vara i skolan är att jag suttit på caféer med vänner och pratat och skrattat så mycket att vi glömt bort tiden (igår blev vi förresten filmade medan vi fikade, för de spelade in reklam för det fiket vi var på), varit och tittat på fyrverkerier i Sefton Park (vet inte riktigt anledningen till varför de gjorde det, men det görs årligen den femte november här i Liverpool i alla fall) och spelat table football/biljard/bordstennis etc. tillsammans med några vänner. För att summera: har haft roligt och kommit hem för sent så att jag inte orkat blogga. Sådana dagar är härliga de också. Även om man är trött dagen efter.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0