12 oktober.

Här sitter jag klockan ett och äter frukost. Trött är jag också. Man skulle ju kunna tro att jag har varit ute och festat hela natten, men så är inte fallet. Var ute med Diane, Jorge och Gaku och satt på en pub till efter nio. Drack bara en cider (Kopparbergs!! - den var dock alkoholfri av någon anledning) så jag är inte bakfull heller. Gick och la mig efter elva och vaknade upp 13 timmar senare. Helt normalt!
 
Idag ska jag träffa Diane lite senare (vi pratade lite igår om att gå till något museum) och så ikväll ska vi göra egna pizzor tillsammans med hennes rumskompis/den hon delar kök med (man bor ju i varsitt rum här, men delar kök). Ska blir roligt!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0