18 oktober.

"It's Friday, Friday. Gotta get down on Friday. Everybody's lookin' forward to the weekend, weekend". Det var inte igår man hörde den där låten (och tur är väl det). Är fredag idag, om någon har missat det. Skola bara på förmiddagen för mig. Jag anmälde mig och betalade för CAE efter lektionen (sista dagen för anmälan var det också, så jag var ju ute i sista minuten om man säger så). Jag får inte faila sedan när jag tar det i december, för annars har jag betalat £120 för ingenting... I alla fall, efter det gick jag och åt lunch tillsammans med Jorge, Livio och Yoshi. Kom hem alldeles nyss, ska ta det lugnt och ikväll så ska jag ut och äta tillsammans med en massa folk. Ha en bra helg allesammans!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0