20 oktober.

Vi gick till ett café efter biblioteket igår och så diskuterade vi lite om vad vi skulle kunna göra på kvällen. Vi tänkte först bio, men vi visste inte vilken film vi ville se. Vi kom i alla fall fram till att vi skulle ha en taco/fajitas-kväll i någons kök + titta på en film. Så en tripp till Tesco senare hamnade vi i mitt kök och lagade mat samt tittade på en film och snackade. En bra kväll!
 
Idag blir det plugg som gäller, i alla fall en del av dagen. Imorgon har vi ett prov på de första tre kapitlena i boken (vi har bytt bok ganska nyss, så det är inte den jag köpte första dagen) så jag måste läsa igenom allting. Sedan har jag två skrivuppgifter att göra också. Vad som händer ikväll sedan, ja, det får jag se helt enkelt!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0