23 oktober.

Livet i Liverpool flyter på, men på vardagarna är det ju mest skolan som tar upp mitt liv så då känns det inte som så mycket att skriva om egentligen. Ikväll så gick jag och Diane till Bella Italia (en restaurangkedja här i UK) och åt, men vi var inte direkt överförtjusta över pizzan (den på The Italian Club är tusen gånger godare). Jag hade i alla fall bra sällskap, så då spelade maten inte lika stor roll. Vi tänkte först ta efterrätt där, men eftersom vi inte tyckte att maten var så bra så ville vi inte riskera att få in en dålig efterrätt (som kostade typ £6 dessutom). Så vi gick till McDonalds och tog glass istället, där vet man vad man får liksom.
 
Nu ska jag skriva en uppgift som vi fick i läxa och sedan sova. Somnade när jag kom hem från skolan, så jag är väldigt seg i huvudet just nu. Kanske somnar med böckerna i knäet till och med, vem vet...

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0