30 oktober.

Vi var på den där spökvandringen ikväll då. Var den läskig? Inte det minsta. Det var en person som berättade lite historier (som skulle vara läskiga antar jag) för oss medan vi gick runt till några olika platser i staden. That was it. Kan förresten berätta för er att denna kväll kallas för Mischief Night här borta - en kväll/natt då ungdomar brukar spela spratt med folk (typ kasta ägg och sådant). Som tur är så skymtade vi inget av det!
 
En annan sak också. Fick en inbjudan (+ fick ta med en vän) till Hell's Kitchen i Stockholm nästa vecka av Sunsilk där det skulle bjudas på mat, dryck och nyheter från Sunsilk. Tyvärr när jag blir bjuden på sådant så befinner jag mig inte ens i landet.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0