6 oktober.

Eftermiddagen/kvällen igår visades sig bli riktigt trevlig med många skratt. Jorge, Diane och jag gick först till ett café och drack varsin milkshake och sedan gick vi till en pub och åt (kanske inte det nyttigaste, men pubmat kan vara så himla gott ibland).
 
Jag har varit här i en månad nu (igår var det en månad om man ska vara petig). Jag har träffat så många roliga människor som jag aldrig skulle ha träffat om jag inte åkt iväg. Det spelar ingen roll att vi kommer från olika länder och talar olika språk. Ibland kanske vi inte kommer på vissa ord, men vi förstår varandra ändå. Och jag ångrar det inte en sekund att jag åkte iväg. Jag ska dock vara ärlig, första veckan s ö g, men efter det så blev det hur bra som helst! Så ni som kanske funderar på att åka på en språkresa, men tvekar, åk iväg.
 
Nu ska jag avsluta mitt reflekterande inlägg här. Ska ta tag i läxor och senare blir det bio med Diane, Jorge och några andra från CAE-klassen. Vi ska se About Time.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0