Det närmar sig...

...juuuuuul! Okej, det är ju ett par månader kvar (när jag kommer tillbaka till Sverige är det bara två veckor till jul), men här i Liverpool har det börjat julpyntas här och där. Jag kan tänka mig att om några veckor kommer det att vara hur mysigt som helst på gatorna! Har hört att det går att köpa julmust och lussebullar hemma i Sverige nu. Kan ju lova att jag kommer dricka och äta extra mycket sådant i jul eftersom jag i år inte kommer kunna få tag på det redan i oktober...
 
Så på tal om jul, här är min julklappslista för i år:
  • Biljetter till Justin Timberlakes konsert i Sverige (denna kommer jag definitivt inte få, men den får vara med ändå)
  • Gavin DeGraws album Make a Move
  • Böcker såklart (Allegiant och Nyckeln står på listan bland annat)!
  • Filmer/TV-serier (bland annat Harry Potter-boxen med alla åtta filmer på blu-ray och Gilmore Girls-boxen som innehåller alla säsonger av serien)
  • Påslakan från H&M med Manhattan-tryck
  • En mumin-kopp
  • Någon mysig stickad tröja
  • Posters från IKEA
  • Pengar från alla förutom mamma (de senaste åren har det sett ut såhär - jag vill ha paket av mamma och pengar från alla andra släktingar)

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0