Make a Move.

Jag var nära på att glömma bort att berätta vad jag tyckte om Gavin DeGraws nya album, men här kommer den lilla recensionen för Make a Move.
 
Det är ett bra album, med bra låtar. Och jag kommer lyssna på det om och om igen. Vissa låtar sticker ut mer än andra, till exempel så är mina favoriter I'm Gonna Try och Everything Will Change. Det dåliga med albumet är att det inte riktigt känns som Gavin, tyvärr. Det känns som någonting man hört förut, albumet är inte minnesvärt (den här meningen tog emot lite att skriva, för Gavin är ju ändå min favorit). Jag vet inte om det är skivbolaget som pushat honom mot den här stilen han har på albumet eller om det bara är han själv som ändrat stil (jag tror lite mer på det förstnämnda). Jag hoppas verkligen att nästa album kommer kännas mer som Gavin och mindre som vem som helst!
 
Med det sagt så tror jag ändå att de som gillar honom lika mycket som jag kommer att lyssna på albumet. För det kommer jag som sagt att göra, även om det inte är hans bästa. Jag får ju ändå lyssna på hans magiska röst!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0