15 september.

Tog det bara lugnt i förmiddags. Sedan mötte jag upp Maria på eftermiddagen. Vi gick till Albert Dock där man finner typ alla museum här i Liverpool och idag gick vi och tittade på konst inne på Tate Modern. Vi var nära på att blåsa bort när vi gick dit. Alltså ni ska bara veta vilket dåligt väder det var ett tag idag. Det blåste som bara den, har nog aldrig varit med om värre, och så regnade det. Vi kom i alla fall fram och det var uppehåll från regnet (men det blåste som tusan så det var svårt att hålla kameran stilla) så jag knäppte några foton. Efter museum-besöket så gick vi till China Town här i Liverpool som var det första China Town i Europa (det var mindre än vad vi trodde att det skulle vara). Efter en liten runda där så gick vi till en italiensk restaurang, delade på en pizza och satt och snackade i några timmar. En riktigt trevlig söndag helt enkelt!
 
Var precis nere och hämtade han som har hand om byggnaden för mitt fönster bestämde sig igårkväll för att helt plöstligt inte vilja stängas... Men nu är det fixat! Och nu måste jag göra läxor. Känns så ovant att skriva det nu.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0