17 september.

Idag så bytte jag från Advanced 2-klassen till Advanced 1-klassen (samma nivå, bara en annan lärare). Och jag måste säga att jag gillar denna läraren mycket bättre! Anledningen till varför jag bytte var att de tyckte på skolan att eftersom jag tyckte att morgon-lektionerna var för lätta att jag kunde testa med en ny lärare och klass, men också för att från och med nästa vecka så kommer den klassen jag bytte till nu att bli en advanced plus-klass (om jag har förstått rätt), alltså lite högre nivå. En rolig sak med att jag bytte klass var att jag hamnade i samma klass som Maria igen (hon bytte nämligen till denna klass igår). 
 
Min hals känns lite bättre idag, men min näsa bara rinner och rinner (så himla fräscht). Gick efter skolan och handlade och nu sitter jag här i min säng och ska titta på någon film och göra lite läxor. Några skulle till en pub sedan, men eftersom jag inte mår så himla bra så skippar jag det idag.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0