Gårkvällen och sådant.

Gick som sagt ut igår. Hängde med Maria och två andra tjejor till The Cavern Club. Så nu kan jag bocka av det på den mentala listan "saker att se/göra i Liverpool". Var ju tvungen att skriva dit mitt namn på väggen (om man har varit där så skriver man på väggen) också! Det var först denna kille som sjöng covers på allt från The Beatles till Kings of Leon och sedan var det ett band vid namn The Rockets som spelade covers på 60-70-tals musik (jag tyckte att han som sjöng först var bättre än bandet). Vi gick in en sväng på The Cavern Pub också som ligger mitt emot, men där var det inte riktigt lika bra musik och det var väldigt fullsatt med folk. Så efter en stund promenerade vi hem istället. Men det var en bra kväll med trevligt sällskap!
 
Idag är det lördag vilket betyder att jag har varit här i Liverpool i en vecka! Vet inte riktigt vad dagen bjuder på. Men jag ska väl kanske prata på Skype med lite folk, gå iväg och handla lite som behövs och sedan framåt kvällen kanske jag och Maria skulle gå och "turista" staden lite (alltså se på sevärdheter och sådant).
 

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0