Förändring.

Jag har lite att berätta för er, då det skett några förändringar i mitt liv på sistone (bra saker), har inte gjort det förrän nu av några olika anledningar (som jag kommer till sedan).
 
Igår gjorde jag min sista dag på jobbet, inge mer kundtjänst för mig (i alla fall inte inom den närmaste framtiden). Sökte in till Karlstad universitet när de öppnade upp för sen anmälan på Ämneslärarprogrammet: gymnasielärare i engelska (som det så fint heter) till höstterminen för ett par veckor sedan. Fick veta tidigare i veckan att jag kommit in som reserv, men i torsdags blev jag kontaktad och fick veta att jag kommit in. Så nästa vecka är det tillbaka till skolbänken (om en väldigt annorlunda dock) som gäller!
 
Ville inte skriva någonting här förrän jag visste om jag kommit in eller inte, för jag hade nog blivit mer besviken om jag skrivit om det och inte kommit in (för då hade det blivit mer verkligt på något sätt). Sedan var det också för att jag ville berätta för mina närmaste först och låta det smälta lite.
 
Nu får ni följa mig som student istället (och förhoppningsvis kommer jag börja skriva mer här också), hoppas ni vill hänga med!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0