7 december.

Min söndag har mestadels spenderats med Rebecca. Har tagit en fika på stan och varit på årets Luciadoppet. Vi har knappt setts någonting denna höst på grund av sjukdomar, jobb/skola och så. Vi sågs ju när vi var på Hungerspelen på bio, men det var ju en så kort stund, så det var himla roligt att hinna ses längre nu!
 
Jag behöver inte åka till universitetet förrän på onsdag eftermiddag, så kan göra vad jag vill nu på kvällen (det kan jag väl annars också, men slipper plugga just idag). Har några skoluppgifter som behöver göras klart, men det fortsätter jag med imorgon istället. Det blir en Netflix-kväll!

Kommentarer
Postat av: Melinda

oh gud så mysigt <3

Svar: man fick riktig "jul-feeling" :)
Lisa

2014-12-07 @ 18:04:33
URL: http://melzies.for.me

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0