18 oktober.

Så himla skönt att denna skolvecka är slut. Hemtentan i torsdags skulle lämnas in klockan tolv, fick den tillslut inskickad vid klockan fem efter tekniska problem (efter att ha suttit och försökt ladda upp videon där vi skulle lämna in den sedan innan tolv). Som tur är fick jag tag på läraren under eftermiddagen då som hade överseende med detta! Men paniken jag hade tills den var inlämnad... kunde inte slappna av. Gick och tittade varannan minut för att se så videon verkligen laddades upp till min Dropbox, så att den inte avbröts som den gjorde på Itslearning (där den egentligen skulle laddas upp). Direkt när den var klar (efter typ tre timmar), skickade jag in länken på inlämningsstället.
 
Tentan igår hoppas jag gick bra (gick väl bättre än den i torsdags) - ämnena som fanns att välja på till uppsatsen var inte riktigt några som tilltalade mig (ämnena var bra, men fick ingen inspiration att skriva riktigt), men gjorde det bästa av vad jag hade. Godkänd borde jag bli i alla fall. Ikväll blir det spelkväll och pizza med några vänner här hemma, perfekt för att slippa tänka på tentorna!
 
Förresten, när jag inte varit i skolan denna vecka har man mest kunnat sett mig i denna position:
 
...läsandes Anna and the French Kiss, Lola and the Boy Next Door och Isla and the Happily Ever After av Stephanie Perkins. Har kommit över de tidigare, tyckte inte de lät så bra då dock (var väl mest titlarna som skrämde bort mig), men när Medina sa att hon älskade de så gav jag de en chans vilket ledde till tre dagar läsandes dessa tre böcker. Ska skriva en recension någon dag, men om ni inte orkar vänta på den så läs de bara!

Kommentarer
Postat av: Medina

Så glad att du läste dem!!! Looking forward to discussing them with you! ;)

Svar: Så glad att du läste dem, för annars hade inte jag gjort det! ;) Me too :)
Lisa

2014-10-20 @ 19:49:12

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0