Sista april.

Såhär ser jag inte ut idag, men jag gjorde det igår (hade en oerhört bra hårdag för engångsskull om jag ska vara sådan). Idag går jag istället runt med myskläder (nopprig t-shirt och avklippta tights) och oborstat hår, för det är inga föreläsningar idag. Har bara tre föreläsningar/två dagar i veckan nu fram till sommaren!
 
Den här vyn ser jag inte idag heller, det var också igår. Tog ett snabbt foto på de blommande rosa träden vid universitetet medan jag gick mot bussen hem igår - ser så vårigt och fint ut. Det jag ser framför mig just nu är, förutom laptopen, TV:n. Inte lika vackert direkt.
 
Jag grubblar på om jag ska "ta tag" i det där avsnittet av Grey's som förstör allting (ska inte spoila någonting, men alla vet väl typ vid det här laget att det händer en grej som är ett wtf-moment och förstör serien för alltid) eller om jag ska fortsätta låtsas om att det inte finns. Jag tror det blir det förstnämnda faktiskt, jag gillar tydligen att plåga mig själv...

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0