14 december.

Hej, hej från isbiten Lisa! Min högra hand har blivit så kall (den vänstra är också kall, men inte lika kall) för jag har suttit och skrivit så mycket på datorn. Vad har jag skrivit på undrar ni kanske? C-uppsatsen såklart (det mesta jag har i huvudet nu för tiden är Shakespeare, Shakespeare, Shakespeare - känner mig väldigt sofistikerad). Varför är handen kall undrar ni? För att jag har så himla konstiga fötter och händer som är kalla typ jämt - är alltid kul att peta på folk med mina isbitar till fingrar *ondskefullt skratt*. Varför sitter jag med luva? FÖR ATT DET ÄR KALLT. Det var nog det jag ville säga med detta inlägg - att jag fryser och skriver uppsats. Det och att jag kommer ha fullt upp innan jag åker till Dublin, så vi hörs när jag kommit hem igen! Nu ska jag ta på mig vantar och fortsätta skriva på min uppsats. Om det där var seriöst eller inte lämnar jag oskrivet.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0