2015 | Året i bilder

Här kommer årets summering i bilder med kanske inte lika många bilder som det brukar vara. Tre dagar in på 2015 såg jag ut som på bilden ovan.
 
Efter jul, nyår och allt så började jag min andra termin på lärarprogrammet på Karlstads Universitet. Här hade jag inte börjat tänka ännu att läraryrket inte är för mig, eller så kanske det var djupt begravt inom mig.
 
Alla ♥ dag!
 
Bakning när mamma fyllde år.
 
Våren, vackra våren! Hade VFU (det vill säga praktik) under våren och det var väl egentligen här som fröet såddes till att jag inte egentligen ville bli lärare, men det sorterade jag bort i huvudet.
 
Påsken kom och gick. Ser ni vad långt hår jag hade? Kunde sätta upp det i en tofs ganska långt upp på huvudet (det kan jag inte nu, för då faller hälften ur).
 
Inte kort därefter klipptes det av. Den här längden alltså... kärlek på den!
 
Rödaktigt var mitt hår också mestadels detta år. Det kändes rätt då, men just nu saknar jag det faktiskt inte.
 
När vi firade min mormors födelsedag.
 
Maj månad var det sommarvärme ibland. Satt ute på altanen och läste när jag förmodligen skulle ha suttit och pluggat.
 
Blev sommar och därmed var andra terminen avklarad.
 
Åkte till Liverpool, men inte själv denna gång. Medina följde med mig och vi hade en toppen-resa!
 
Åkte till sommarstugan. Andades friskt luft, läste böcker, löste korsord och umgicks med familjen.
 
Sommar, åh sommar.
 
Lånade min pappas lägenhet och drog med mig Rebecca i några dagar.
 
Nora-tripp med dessa!
 
Spolar vi fram lite så blev det höst. Tredje terminen på uni drog igång.
 
Fyllde 21 år.
 
Höst! Came to my senses, så att säga, och tog beslutet att jag inte ska fortsätta på lärarlinjen. En tyngd som lättade, så jag visste direkt att det var rätt beslut! I vår kommer det bli fristående kurser som involverar engelska, film och svenska språket.
 
Mitt hår bytte färg! Love, love, love it!
 
Var på Gavin DeGraw-konsert med min vän Sophia och min pappa! Alltså ♥♥♥♥♥♥ på den!
 
Firade min pappa som fyllde 50 år med finmiddag!
 
Var i Dublin (NI SKA FÅ SE BILDER, men det blir när det nya året börjat) med Medina och hade det toppen!
 
Jag måste väl ha med detta i summeringen också: VANN EN RESA TILL NEW YORK (ja, det var tvunget att skrivas i versaler)!!!
 
Firade jul!
 
Så var året snart slut. Det kanske inte har varit ett av de bästa åren, men det har funnits dagar som jag alltid kommer komma ihåg. 2015 var ett år som jag tappade bort mig själv, men som jag också (sakta men säkert) hittade tillbaka till mig själv också - eller jag är i alla fall på väg till att hitta tillbaka till mig själv! En av de finaste sakerna jag kommer ta med mig från detta år är min vänskap med Medina som har växt något otroligt detta år! ♥
 
Jag önskar er alla ett GOTT NYTT ÅR! Vi hörs nästa år (bäst skämt!)!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0