Sedan senast.

Jag tyckte att jag skrev här för bara några dagar sedan, men det var visst lite längre än vad jag trodde. Jag har inte haft på min laptop så mycket, så är väl därför jag inte tänkt på det. Min surfplatta har varit i mina händer mest hela tiden sedan jag införskaffade den, har slukat bok efter bok på den. Inte några bilder att se från det, så ni kan få se bilder från två saker jag gjorde i helgen istället.
 
Rebecca skulle på bröllop i lördags, så jag hjälpte henne att göra i ordning sig. Jag gjorde en halvuppsättning på henne (på bilden är det inte riktigt färdigt) och hon blev sååå fin. Klockan tickade iväg så det blev lite stressigt på slutet, men jag hann knäppa några foton...
 
Titta bara vad fin!
 
Jag gjorde en av de bästa sakerna jag vet i helgen - chokladmousse. Det är nog faktiskt min favoritdessert, finns det på menyn väljer jag nästan alltid det. Konstigt nog är det första gången jag gjort det själv - frågan är varför? Så himla lätt att göra och så blir det himmelskt gott. Använde Roy Fares recept (skippade brownie och kolasås dock och hade bara på en klick grädde).

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fint

Svar: Tack :)
Lisa

2015-07-27 @ 22:15:00
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0