Juni x3

Jag tänkte att vi kunde ta en titt på hur tre av mina juni har sett ut genom åren:
 
2014. Jobb, jobb, jobb. Ja, detta års juni jobbade jag mest hela tiden, men midsommarhelgen spenderades i sommarstugan. Där kunde jag andas frisk luft och "vara" utan någon stress. En välbehövlig paus från ett stressfullt jobb som jag egentligen inte trivdes på (förutom kollegorna som var ♥). Det har snart gått ett år sedan jag slutade och började på universitetet, tänka sig.
 
 
2013. Detta år hände en massa roligt i juni. Efter en ganska jobbig vår som kantats av magkatarr stod äntligen studenten vid dörren. Jag och några vänner hade precis kommit hem från studentresa (London!) i början på juni, sedan vankades studenten veckan efter. Det var också i juni som jag bokade min språkresa till Liverpool inför hösten. Slutet på månaden avslutades med mammas och min resa till Italien som var en substitut-resa (men lika bra för det!) då vi egentligen skulle åkt till Wien i mars.
 
2012. Det här året har jag inte lika stort koll på vad som hände, men jag vet att jag slutade tvåan på gymnasiet och jag och några vänner hade en grill- och spelkväll hemma hos mig för att fira in sommarlovet (jag tror det var i samband med att skolan slutade i alla fall). Midsommar spenderades i sommarstugan, som vanligt. Och en sommarkväll på slutet av månaden var vi (= jag, min mamma och min bror) och åt på restaurang med min moster.
 
Här får ni två bonusar också: 2011 och 2010. Det var det!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0