20 maj.

Jag hade egentligen tänkt att åka in till universitetet idag, men mina fellow engelskalärarstudenter skulle inte gå på föreläsningen så då ville jag inte sitta själv där när jag istället kunde ta en kopp kaffe och sitta ute på altanen och läsa när solen ändå tittade fram. Det kommer förövrigt dyka upp ett inlägg inom de närmsta dagarna med några böcker jag läst på sistone (bland annat boken ni skymtar ovan). Var ett tag sedan jag skrev om det, är ju så van vid goodreads nu för tiden.
 
Har inte varit på universitet på år och dagar känns det som (har ju bara två dagar i veckan, men 2 av 3 föreläsningar finns inspelade så man kan se dem så istället och förra veckan var det ingen tredje). Nu är det bara nästa vecka kvar med föreläsningar och veckan efter sista tentorna för denna termin. Fick förresten glädjande besked för några minuter sedan att jag fick godkänt (nära vg, så låg inte ens nära underkänt) på min lingvistikomtenta som jag gått och oroat mig så mycket för. Hade inte känts så himla roligt att ha kvar den i höst, men nu slipper jag tänka på det!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0