28 maj.

Idag gick jag upp med tuppen, eller ja, nästan. Tidigare än vad jag gått upp på sistone i alla fall, har snoozat alldeles för mycket. Hur som haver, följde med mamma som skulle in för mammografi i Örebro och sedan gjorde vi en mammadotter-dag av det (passande eftersom det är mors-dag på söndag och hon tyvärr jobbar då) och gick en runda på stan och tog en fika. Tog en jättegod citronmarängpaj (som dessutom var laktos- och glutenfri = min mage som är lite känslig mot laktos bara "yes!"), som jag kanske ska försöka mig på att baka i sommar någon gång.
 
Det jag har på mig på bilden är förövrigt inte något nytt om någon undrade, men jag kände mig väldigt ego så jag tog en bild på mig själv i provhytten. Detta provade jag, men det fick inte följa med mig hem trots att det matchade med mina strumpor. Det mest oväntade (med ett stort ! ) som följde med mig hem var leopardshortsen som skymtas i bakgrunden. Hade någon sagt det till mig imorse hade jag bara skrattat och sagt "skulle inte tro det". Men så blev det.
 
Nej, nu ska fashion-wannabe-bloggern Lisa istället för att sitta här och skriva, ta och läsa denna som (äntligen) damp ner i brevlådan idag!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0