Såhär såg första maj ut.

Igår firade vi (det vill säga jag, mamma, brormin, min moster och min morfar) min mormor i förskott (hon fyller på måndag) med smörgåstårta och pizza, enligt tradition. Jag åt pizza, för smörgåstårta är inget vidare enligt mig.
 
Såhär såg jag ut. Alltså, jag trivs så himla mycket i min (relativt) nya frisyr!!
 
Det fikades, såklart, när maten hade smält lite. Jag hade bakat en Key Lime Pie, följde detta recept, som var himla smaskens om jag får säga det själv!
 
Och sedan så pratades det, tittades på lite youtube-klipp, åts lite mer godis och bara var tills det var dags att åka hem. Väl hemma tittade jag och min bror på ett par avsnitt av Daredevil, som jag tänkte berätta om, men det blir i ett eget inlägg.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0