Sista fredagen i maj.

Såhär såg det ut för en liten stund sedan. Jag tog en (icke-välbehövlig) paus i mitt skrivande och satte mig ute på soliga altanen med mamma och fikade lite chokladcroissants och bubbel (alkoholfritt, men gott ändå). Jag ska få fram skrivarglöden nu och göra klart denna inlämningsuppgift, så jag slipper sitta med den ikväll (eller i helgen). Helgen kommer sedan gå åt till litteraturtenta-plugg, men jag hinner klämma in att träffa Anton också.
 
Och så ska jag se säsongsavslutningen av Outlander. Förra avsnittet var så himla spännandetragisktfinthemskt och en massa andra adjektiv och så lät dem en vänta två veckor på det här avsnittet pga Memorial Day-weekend i USA. De försöker ta livet av en. Har förresten köpt första boken i bokserien som serien baseras på, men jag har tänkt att ta med den när jag ska till sommarstugan i sommar då den ändå är på så många sidor (800+).
 
Ha en himla bra helg allihopa!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0