9 februari.

Jag har inte skrivit här på länge. Det känns som att jag inte haft några ord till övers för att skriva här. Min uppsats har slukat upp mina ord. Men vet ni vad? Idag lämnade jag in den för examination. Den växte från en pytteliten idé till en färdig uppsats som, trots allt klagande mina vänner och min familj fått höra, jag är rätt så stolt över.
 
Jag har inte bara suttit med uppsats de veckorna det ekat tomt här (har varit i princip klar med uppsatsen i ett par veckor nu, men den ska ju skickas fram och tillbaka mellan mig och min handledare mellan ändringar i den så det tar sin lilla tid att blir helt färdig), jag har också: börjat nya kurser (vilket betyder att jag officiellt inte går lärarprogrammet längre), umgåtts med mina vänner som är (mer än) guld värda, spelat singstar och känt mig som fjorton år igen, läst en och annan bok (jag nådde upp i min reading-challenge på goodreads förra året förresten - 120 böcker), börjat titta om på Supernatural, ätit semlor, haft perfekta hårdagar, fått mitt presentkort i tävlingen jag vann (ni vet, NY-resan?), lyssnat om om om på vissa låtar (denna, denna, hela denna EP) och gråtit en skvätt till Me Before You-trailern (jag fulgrät när jag läste den boken). Bland annat.
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

De e fint me svart/vita bilder :)

Svar: Ja, visst är det! :)
Lisa

2016-02-09 @ 23:19:20
URL: http://CheerSarah.devote.se

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0