Nytt år, nytt hår.

Jag vet att jag skämtar om det typ varje år, men jag inser att det är ju faktiskt sant - mitt hår blir kortare och kortare för varje år. De som följer mig på instagram vet redan det, men igår var jag och klippte mig och färgade min utväxt. Slingorna som lades i förra gången jag var iväg är fortfarande kvar, men det syns inte superbra på bilderna nedan. Hade denna frisyr som min inspiration (klippningen, inte färgningen), som jag gått och tänkt på i flera månader. Det är samma frisyr som jag haft förut i basen kan man säga, men kortare såklart och så är det uppklippt. Och så kan välja om jag vill ha mittbena eller sidbena. Aja, slut på snacket, såhär blev det:
 
SUPERNÖJD LISA!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0